تی شرت اکولایزر
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

تی شرت اکولایزر
نویسنده : 5040 تاریخ : 15 / 4 / 1392

تی شرت اکولایزر

تی شرت اکولایزر

دسته پوشاک زیردسته تیشرت و بلوز

فروش ویژه تی شرت اکولایزر اصل
خرید تی شرت اکولایزر


خرید پستی تی شرت ال ای دی دار اکولایزر حساس به صدا با قیمتی بسیار عالی و کیفیت بسیار بالا! برای خرید تی شرت اکولایزر بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید و ظرف مدت ۲روز (پست پیشتاز) الی ۷ روز (پست سفارشی) به دست شما میرسد !تی شرت اکولایزر یکی از پرفروشترین محصولات می باشد که هم اکنون نیز می توانید ان را خریداری نمایید . با خرید تی شرت اکولایزر در مهمانی ها و مجالس جلب توجه کنید و نظر دیگران را به خود جلب کنید . ترکیبی زیبا از هنر طراحی لباس و تکنولوژی نوین.این تی شرتها مجهز به اکولایزر و سنسورهای حساس به صدا است.زمانی که شما در مهمانی یا کنسرت موسیقی هستید.پنل ال ای دی که روی تی شرت تعبیه شده است. کاملا هماهنگ با شدت و ریتم موسیقی که پخش می شود.روشن و خاموش می شود(مانند اکولایزر ضبط صوت)و جلوه ای خاص و زیبا به تی شرت شما می دهد.(مخصوصا در محیطهای تاریک وکم نور).محصولی که کارشناسان مد و طراحی لباس جهان را شگفت زده کرده وبا انکه مدت زیادی از عرضه این محصول به بازار پوشاک نمی گذرد در راس فهرست پر فروشترین لباسهای برندهای معتبر جهان قرار گرفته است.

خرید این تی شرت زیبا را به شما مشتری عزیز پیشنهاد می کنیم. در نظر داشته باشید که هنگام شستشو حتما پنل را تی شرت جدا سازید و بعد تی شرت را شتشو کنید.





فروشنده: یاس

قیمت: 34,000 تومان

درصد :32

روش خرید: برای خرید تی شرت اکولایزر، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید تی شرت اکولایزر





:: موضوعات مرتبط: تیشرت، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.