مجموعه ای از نرم افزارهای گریم، چهره نگاری، طراحی و تغییر چهره
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

مجموعه ای از نرم افزارهای گریم، چهره نگاری، طراحی و تغییر چهره
نویسنده : 5040 تاریخ : 4 / 6 / 1392

مجموعه ای از نرم افزارهای گریم، چهره نگاری، طراحی و تغییر چهره

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته انیمیشن طراحی و گرافیک

مجموعه ای از بهترین و به روزترین نرم افزارهای گریم، چهره نگاری، طراحی و تغییر چهره

قابل نصب بر روی ویندوز های XP, Vista, Seven

SuperGOO: نرم افزار گرافیکی و تغییر چهره بسیار زیبا و جالبیست که بسیاری از کاربران قدیمی رایانه و علاقه مندان به کارهای گرافیکی با آن آشنایی لازم را دارند. مجموعه ای از ابزارهای گرافیکی و ویرایش تصاویر است که به تغییر چهره و افزودن بسیاری آیتم ها اعم از پوشاک و لوازم آرایشی و زیبایی و ... به چهره افراد و همچنین ایجاد تغییر در صورت آنهاست. ویژگی بسیار خوب SuperGOO سادگی استفاده از آن است که هر کاربر آماتوری به آسانی می تواند با محیط آن ارتباط بر قرار کرده و نیازهای خود را از طریق آن رفع نماید. Library این نرم افزار دارای مجموعه ی کاملی از آیتم های چهره و آیتم های آرایشی و جانبی زیبایی شامل: چشم ها، بینی، مدل های مختلف موی سر، مدل های مختلف ریش، عینک، کلاه و ... برای آقایان و خانوم ها داراست.

ساخت کاریکاتور با عکس توسط نرم افزار ArtRage v2.05: برای شما باید جالب باشد که با در دست داشتن یک عکس به صورت حرفه ای و سریع از او کاریکاتور درست کنید. نرم افزار ArtRage به راحتی برای شما این کار را می کند و در اندک زمانیبا تنظیمات دلخواه شما از عکس مورد نظر کاریکاتور می سازد. داشتن ابزارها برای ویرایش و محیط جالب نیز از ویژگی های نرم افزار است.

CrazyTalk: عکس های بی روح و بی جان خود را وادار به صحبت کردن نمایید. این نرم افزار با قابلیت های منحصر به فرد این امکان را دارا می باشد تا با ایجاد تغییرات و اعمال افکت های مختلف در اعضای یک صورت ثابت در یک عکس آن را به حرکت وا دارد. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برخوردار است که تعدادی از آنها را در زیر مشاهده می کنید:
- سه بعدی کردن تصاویر و امکان ایجاد تغییرات در حالت صورت در عکس
- قابلیت افکت گذاری بر روی لب ها و حرکت آنها برای صدا گذاری
- توانایی زمان بندی بر روی تصاویر برای قرار دادن مکث در صحبت و حرکت لب ها
- این برنامه دارای این قابلیت می باشد تا فایل های خروجی را در چندین فرمت تصویری ذخیره نماید.
- این برنامه با برنامه PowerPoint دارای سازگاری بوده و می توان از تصاویر آماده شده در جهت ایجاد فایل های آموزشی استفاده کرد.
- پشتیبانی از فرمت های تصویری مخصوص گوشی های تلفن همراه برای نمایش تصاویر در آنها (MPEG4/3GP)
- توانایی ساخت کارت پستال هایی که حرف می زنند با استفاده از تصاویر آماده شده و ...

FaceFilter Studio 2.0 1206. 1: برای ترمیم و زیبا سازی تصاویر صورت گرفته شده چه توسط دوربین و چه سایر تصاویر دیجیتالی، یکی از نرم افزارهای برتر دنیا برای زیبا سازی تصاویر، سری نرم افزارهای FaceFilter Studio کمپانی Reallusion است که با امکانات بسیار مفید و قدرتمندی که برای شما فراهم می کند، امکان ویرایش و با کیفیت سازی تصاویر صورت را در سطحی بسیار عالی و حرفه ای برای کاربران فراهم می کند. برخورداری از تعداد بیشماری ابزارهای مفید، بهره مندی از ویژگی های خاص و ابزارهای هوشمند که به طور خودکار عمده کاررا انجام می دهند، کیفیت عالی تصاویر حاصله و مناسب بودن برای تمامی افراد از آماتور تا پیشرفته از برترین خواص این نرم افزار است.

FaceGen Modeller 3.1: نام نرم افزاری قدرتمند و گرانقیمت از شرکت Singular Inversions می باشد که توانایی ساخت مرحله به مرحله چهره ی واقعی افراد را به شما می دهد. FaceGen در ادارات و سازمانهای حساس مانند پلیس و ... قابلیت و کاربرد بسیاری دار. چنانچه در ایران نیز از این نرم افزار استفاده می شود. این نرم افزار فوق العاده قادر است هر نژاد و جنسیت و سن و ... را شبیه سازی کند تا به هدف و چهره اصلی مد نظر کاربر نزدیک شود. ویژگی استخراج تصاویر ثابت و متحرک ساخته شده در محیط FaceGen به صورت فرمتهای 3D Studio Max,Maya,LightWave,WaveFront و بسیاری فرمتهای متحرک نرم افزار قدرتمند و معروف را داراست.

Fun Morph 3: یکی از نرم افزار های با مزه و مفید که قابلیت های منحصر به فرد و جالبی را برای ویرایش تصاویر در اختیار کاربر برای ایجاد تغییرات جالب در تصاویر قرار می دهد. اصول کار Fun Morph و در کل نرم افزارهای Morphing در ایجاد تغییرات در صورت است که با انتخاب نقاط کلیدی در چهره های در تصویر حال چه حیوان و چه انسان و یا حتی انسان و حیوان، قادر به ساخت تصویر سیر تکاملی و تشابهی میان این دو تصویر است. بنابر این شما می توانید چهره خود، دوستان، مشاهیر و یا هر چهره ای را با ظاهر خود ادغام کنید و یا صورت خود را به آسانی هر چه تمام تر در قالب آن تصویر جای دهید.

نرم افزار MakeUp Pilot: ابزاری قدرتمند جهت آراستن چهره که به شما اجازه می دهد تا آثار گریم را مستقیماٌ بر روی چهره تان اعمال نمایید. از خوب به نظر نرسیدن پوست خود در تصاویر ناراحت نباشید. از این ابزار برای اصلاح هر لکه و خالی که روی پوست شما وجود دارد از جمله خال، زگیل، جوش، لکه های پوستی و ... استفاده نمایید. این برنامه از چهره شما تصاویری کامل و بی عیب برای ارسال به دوستان و یا قرار دادن در آلبوم خانوادگیتان می سازد. با این برنامه شما قادر خواهید بود عکس هایتان را بسیار بهتر از قبل و حتی بهتر از یک عکاس ویرایش کنید. این برنامه با حجم کمی که دارد و عملکرد ساد در ویرایش تصاویر بسیار بازده عالی دارد و نرم افزار قدرتمندی برای استفاده ی عکاسان نیز می باشد. برخی از ویژگی های این نرم افزار را در زیر مشاهده می کنید:
- قابلیت شکل دهی به صورت، امکان صاف کردن پوست، توانایی زیباسازی چشم و دندان
- از بین بردن رنگ قرمز چشم در هنگام عکاسی، حذف لکه و جوش، تغییر رنگ چشم
- قابلیت از بین بردن لکه های رنگی از روی صورت، تنظیم نور و سایه
- قابلیت از بین بردن چین و چروک های اضافی صورت، تغییر اندازه قسمتی از تصویر
- نصب شدن نرم افزار به عنوان Plugin در نرم افزارهای Photoshop و Corel PhotoPaint
- قابلیت تغییر جهت و چرخاندن تصویر و ...

تمامی نرم افزار های موجود در این مجموعه قابل نصب بر روی ویندوز های XP, Vista, Seven می باشند و با حداقل امکانات سخت افزاری سازگار می باشند.

فروشنده: تهران کالا

قیمت: 8,300 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید مجموعه ای از نرم افزارهای گریم، چهره نگاری، طراحی و تغییر چهره ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید مجموعه ای از نرم افزارهای گریم، چهره نگاری، طراحی و تغییر چهره






.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.