آموزش ریگینگ واسکلت دهی پیشرفته کاراکتر در مایا
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

آموزش ریگینگ واسکلت دهی پیشرفته کاراکتر در مایا
نویسنده : 5040 تاریخ : 5 / 6 / 1392

آموزش ریگینگ واسکلت دهی پیشرفته کاراکتر در مایا

آموزش ریگینگ واسکلت دهی پیشرفته کاراکتر در مایا

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته انیمیشن طراحی و گرافیک

در این بخش استاد آموزشی با ایجاد یک اسباب ماژولار شروع کرده و به اسکلت دهی کاراکتر برای انعطاف پذیری هر چه بیشتر میپردازد وما را در یادگیری چگونگی ایجاد و استفاده از ابزار سفارشی به طور دقیق و کامل یاری خواهد رساند.
ما باید یاد بگیریم که چگونه برای ایجاد سیستم های ik fk برنامه ریزی کنیم وباید یاد بگیریم که چگونه به منظور ارتقاء این سیستم به تولید نتایج بیشتر و مورد قبول تلاش کنیم.
اسکلت دهی یا ( rigging) یکی از مباحثی هست که هر هنرمند سه بعدی ساز بایستی پیش از شروع ساخت انیمیشن با آن آشنا باشد.چرا که برای ساخت حرکات کاراکترمثلا راه رفتن و نشستن و غیره باستی کاراکتر را همانند یک انسان واقعی که دارای استخوان بندی کامل هست به اسکلت مجهز کنیم تا اعمال یاد شده رو بدون هیچ کم و کاستی اجرا کنیم.
شما هم اگر علاقمند به مباحث آموزشی انیمیشن هستید بایستی این مبحث رو که یکی از مباحث ضروری است یاد بگیرید.
در پایان این آموزش، شما درک جامع وکاملی ازاسکلت دهی شخصیت های گوناگون را یاد گرفته وقادر خواهید بود این ترفندها رو در تمامی شخصیتهای مورد علاقه خود پیاده کنید.

فروشنده: سی جی یار

قیمت: 4,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید آموزش ریگینگ واسکلت دهی پیشرفته کاراکتر در مایا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش ریگینگ واسکلت دهی پیشرفته کاراکتر در مایا






.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.