MSC SOFY 2007 r1 تحلیل های کارخانه تولیدی
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

MSC SOFY 2007 r1 تحلیل های کارخانه تولیدی
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

MSC SOFY 2007 r1 تحلیل های کارخانه تولیدی

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته صنایع

MSC SOFY 2007 r1
Sofy نیز یکی از نرم افزارهای تحلیلی شرکت MSC Software می باشد . این نرم افزار نیز یکی از نرم افزارهای تحلیل به روش المان های محدود می باشد . تفاوت این نرم افزار با دیگر نرم افزارهای این شرکت در استفاده این نرم افزار می باشد . این نرم افزار برای شبیه سازی ، طرح و حل مسئله ، اتوماسیون و روباتیک نمودن یک سازمان ، شرکت و کارخانه استفاده می گردد . در این نرم افزار مسیر ، المان ها و محدودیت ها ، مرحله بندی و.. تولید یک محصول شبیه سازی ، طرح مسئله شده و حل می گردد . این نرم افزار به شما امکان آرایش ، مرحله بندی فعالیت های ایستگاه های کاری ، ساخت یک محصول را برای بهینه نمودن و اجرای بهتر را می دهد . تنوع بالای شرکت ها و سازمانها و کارخانه ها نیاز به نرم افزاری با قابلیت انعطاف بالا برای طراحی ، طرح مسئله و حل آن داشته است بنابراین علاوه بر مدل های استاندارد موجود در این نرم افزار برای طراحی و چیدمان استاندارد و حل ، مسئله به روش المان محدود ... این نرم افزار قابل استفاده تخصصی ، برنامه ریزی های دستی و حرفه ای و برنامه نویسی متناسب با شرکت ، سازمان و کارخانه ها می باشد . قابلیت تحلیل پیش پردازش ، پس پردازش ، نمایش ، ویرایش و بازبینی و.. این نرم افزار را بسیار سودمند و پراستفاده برای شرکت ها و تحلیل سازماندهی کارخانه ها نموده است ، می توان با این نرم افزار این سازماندهی ها و .. را بهینه نمود ، گسترش داد و به صورت خودکار تبدیل و نمایش داد . می توان در آن اضافه ها را حذف نمود ، ایستگاه یا فاکتورهای ثابت را ثابت و بدون تغییر نموده و دیگر المان ها را بررسی نمود ، می توان مرحله به مرحله تحلیل انجام داد و یا به هر فاکتور موثر محدودیت های مناسب را اعمال نمود و.. می توان بین آنها وابستگی و.. ایجاد نمود . نرم افزار SOFY امکان سریع استفاده از فنون ، مدیریت و تکنولوژی را برای تولید محصولات به بهترین حالت ممکن فراهم و به صرفه می نماید . با استفاده از این نرم افزار می توان مدیریت ترکیبی را اعمال و یک سازماندهی مفید و موثر در انجام کارها و فرایند های تولید ایجاد کرد . این نرم افزار قابلیت تحلیل ، برنامه ریزی ، طرح مسئله و حل آن به روش های خطی ، غیر خطی ، گذرا و.. را دارد – توضیح لازم خطی به مسئله های وابسته به معادله های نسبیتی گفته می شود X=2y ، غیر خطی معادله رفتارهای پیچیده تر دارای توان و جذر ، لگاریتم می باشد که از حالت خطی ساده به غیرخطی تبدیل می شود و گذرا به زبان ساده تر معادله های دارای توابع متفاوت و مجموعه ای مانند توابع پیوسته و گسسته چند مرحله ای می باشد . –
شرکت تولید کننده نرم افزار تحلیل مدیریتی Sofy در فوریه 2004 به مبلغ 1800000 یک میلیون و هشتصد هزار دلار نقد و.. سهام و اشتراک توسط شرکت MSC Software خریداری شد . و از آن پس بخشی از MSC برای تحلیل مدیریت و سازمانده هی کارخانجات بوده و هست . زیرا به نظر کارشناسان تحلیل و مدیریت بهینه سازمان نیز بر کل سیستم و تحلیل های جزئی مکانیک و دینامیک و.. در تولید یک محصول بی نقص و با کیفیت بالا موثر و س.ددهی را بیشتر می کند .


تذکر لازم و مهم :
تذکر لازم در مورد نرم افزارهای تحلیلی فنی و مهندسی ، مکانیک عمران و معماری ، شیمی و..
نرم افزارهای تحلیلی با نرم افزارهای دیگر تفاوت های اساسی دارند. اول شما چه هدفی از تحلیل دارید ؟ بنا به جواب خود باید مسئله ای را طراحی نمایید که با حل آن بتوانید به نتیجه خود از تحلیل برسید . در طرح هر مسئله ، فرموله کردن مشکل یا تحلیل و.. نکاتی اساسی وجود دارند، 1 عوامل و فاکتورها ، 2 جزئیات و شرایط عوامل ، 3 نسبت و تاثیر عوامل نسبت به هم 4 محدوده های متغییر عوامل و فاکتورهای موثر بر هر تحلیل ... می بینید که تنها طرح صورت مسئله بسیار پیچیده است . حال در صورتیکه مسئله دارای جوابهای متعدد یا بیشمار باشد شما محدوده ای از جواب های صحیح را خواهید داشت . نرم افزارهای تحلیلی به شما نمی گویند قالب طراحی شما برای قرار گرفتن در خط تولید مناسب است ، نرم افزارهای تحلیلی مجموعه ای از ابزارها و الگوریتم ها و روش های از قبل تهیه شده است که در تحلیل به شما کمک می کنند در یافتن حدود ، مجموع سری های نامتنهاهی ، جواب عددی انتگرالها ، تقریبهای بالا ، محاسبات ریاضی و عددی جلوگیری از خطاهای محاسباتی ، روش های وتری ، نیوتن چند جمله ای های خیام نیوتن پاسکال حل ، ماتریس ها ، دترمینالها ، ضرب چلیپایی ، محاسبات لاگرانژ و.. که شما نیازمند آنها هستید و در پایان مجموعه چارت نمودار یا جدول اعدادی را به عنوان خروجی تحویل می دهد که تحلیل ، انتخاب گزینه درست ، بهتر و بهینه به عهده متخصص می باشد . وارد نمودن اطلاعات و جزئیات مسئله به سادگی باز نمودن یک عکس یا نقشه اتوکد نیست ، تنظیم و تعیین جزئیات ، نیروها و جنس و خواص مواد و عوامل نیز بر اساس دانش و تخصص می باشد. ما سعی نموده ایم تا حدودی با ارائه مطالب بیشتر در کنار نرم افزار مانند راهنما و کتاب زبان اصلی ، برخی جزوه ها و یادداشت های متخصصین انگلیسی و.. فایل نمونه ، عکس و معرفی منابع انگلیسی و فارسی تا اندازه ای به کاربران این نرم افزارها کمک کنیم .
* نرم افزار و کرک آن کاملا تایید شده و توسط متخصصین ، آموزش دهنده گان کتابها و .. استفاده می گردد و هیچ گونه مشکلی ندارد.
** فروشگاه مسئولیتی در قبال عدم توانایی خریداران در استفاده از نرم افزار ، سیستم عامل ویندوز 7 ، مدیریت محافظ سیستم و آنتی ویروس ، زبان انگلیسی در پیغام ها و اخطارها ندارد.
*** پشتیبانی : راهنمای فارسی نصب ، کرک ، و فعالسازی به صورت استاندارد در لوح نرم افزار قرار دارد . خدمات و مشاوره و راهنمایی جهت نصب ، کرک ، فعالسازی و راه اندازی نرم افزار به صورت کامل نیز صورت می گیرد .





سیستم مورد نیاز برای MSC SOFY 2007 r1 :
تنها برای نسخه های 32 بیتی و ایکس پی Windows XP 32bit گارانتی و تایید می گردد .
این نرم افزار به صورت 32 بیتی تهیه شده است . در سالهای 2007 و 2008 ویرایش های مختلفی برای هماهنگی با ویندوزهای جدید ویستا و 64 بیتی تهیه شده است که قابل استفاده در ویندوزهای سون 7 ، 64 بیتی می باشد . در خود این نرم افزارها نیز برنامه 32-64it معرفی شده است . اما به دلیل مشکلات و عدم توانایی در استفاده از سیستم عامل های جدید ویندوز سون 7 64 بیتی ، این نرم افزار فقط برای ویندوز ایکس پی XP نسخه 32 بیتی توسط این فروشگاه گارانتی می گردد. کاربران ویندوزهای سون 7 ، 64 و.. به دو روش می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند ابزار Compatibility Setting یا هماهنگی سیستم به گونه ای که نرم افزار را در محیط شبیه سازی شده ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 Windows XP 32bit نصب و اجرا نماید . راه حل دوم نصب نرم افزارهای سیستم مجازی یا مدیریت راه انداز سیستم و نصب یک ویندوز ایکس پی 32 بیتی در خود ویندوز سون 7 یا در کنار آن .


نام کامل محصول : MSC SOFY 2007 r1
حجم و تعداد : 1 CD کپی و رایت بر روی بهترین انواع CD
توضیحات : مجموعه ای با نام مجموعه آموزش و تمرین تحلیل مکانیکی و دینامیکی MSC Software نیز عرضه شده است .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 4,000 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید MSC SOFY 2007 r1 تحلیل های کارخانه تولیدی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید MSC SOFY 2007 r1 تحلیل های کارخانه تولیدی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.