UGS Siemens I-DEAS 6.0 تحلیل تولید زیمنس
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

UGS Siemens I-DEAS 6.0 تحلیل تولید زیمنس
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

UGS Siemens I-DEAS 6.0 تحلیل تولید زیمنس

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته صنایع

UGS Siemens I-DEAS 6.0
نرم افزار I-DEAS تکمیل کننده فاصله ، مجموعه نرم افزارهای چرخه تولید یک محصول شرکت زیمنسSiemens PLM Software می باشد . این نرم افزار تکمیل کننده نرم افزارهای طراحی مهندسی صنعتی و تحلیل مهندسی یک محصول می باشد . این نام I-DEAS مخفف Integrated Design and Engineering Analysis Software ، تحلیل مهندسی و جمع بندی یک طرح محصول می باشد. تاریخچه این نرم افزار به اولین تولیدات این نوع به سال 1982 باز می گردد که شرکت Unigraphics پژوهش و تحقیق برای تولید اولین نرم افزار تحلیل ساختارهای طراحی صنعتی ، مواردی علاوه برتحلیل دینامیکی و استاتیکی طراحی ها وعرضه آن را به بازار آغاز نمود . این نرم افزار در آغاز در صنایع و کارخانجات اتومبیل سازی بکارگرفته شد . برای تحلیل طراحی اجزاء ف موتور و خودرو ومانند دسته ، فرمان ، صندلی و جزئیات و انواع مدل و طرح بدنه و.. .. این نرم افزار تجربه بسیار خوبی در شرکت بکارگیرنده آن کمپانی موتورسازی فورد ، خودروسازی فورد به جای گذاشت . و سپس به وسیله شرکت جنرال موتورز در سال 2001 برای بهبود و پیشرفت آن سرمایه و بودجه لازم در اختیار این شرکت قرارگرفت تا نرم افزار را برای موارد الکترونیک Electronic Data Systems نیز مورد بازبینی و ساخت مجدد قرار گیرد . با همکاری این شرکت و شرکت زیمنس در سال 2007 این نرم افزار نیز سیر تکاملی خود را سریعتر پیمود تا نرم افزاری مهم در میان نرم افزارهای چرخه تولید محصول زیمنس مانند NX , NX NASTRAN , Solid Edge گردد . تا جائیکه به آن NX I-DEAS 6 نیز می گویند. این نرم افزار برای مدیریت ، تعمیرو نگهداری و.. کاربرد بهتری دارد و به دنبال نرم افزار NX مورد استفاده قرار می گیرد ، برای رضایت بیشتر مشتری و مدیریت تغییرات و خدمات و ساماندهی اطلاعات استفاده و تعمیرات یک محصول و..




توانایی های این نرم افزارUGS Siemens I-DEAS 6.0 :
در نمایش و امکانات پیشرفته ، توانایی مدل نمودن ، اسمبل نمودن ، مدیریت داده ها و اطلاعات یک محصول و نمایش آنها ، و ارائه رسم فنی و نمایش متحرک یک محصول را دارد ، تحلیل های این نرم افزار از لحاظ مدیریتی ، خط تولید و مونتاژ و آمار کنترل کیفیت آماری ،کاربرد پر اهمیت دارد .
در مدیریت یک مدل ؛ یک محصول مونتاژی توانایی هایی خاص برای مدیریت تولید دارد ، به طور خلاصه حذف یا اضافه نمودن قسمتی ، بخشی از محصول و ویرایش آن ، شناسایی نقاط قدرت و ضعف محصول ، بررسی منحنی ها و اتصالات و.. ، وزن ، ارزش دادن به قسمت های مختلف ، شناسایی قطعات و قسمت های نامطلوب و غیر استاندارد ، نمایش داده ها به صورت نمایشی و تصویری برای درک بهتر ، ارتباط بین منابع و برنامه تولیدی ، تمرکز بر روی مونتاژ محصول ، ارائه خروجی ها به صورت جداول اکسل Excel ، توضیح بهتر ؛ با کسب اطلاعات تعمیرات و کسب شده از مشتری می توان به قسمت های مختلف درجه اعتبار داده و با نمایش و بررسی اقدام به بهبود طرح نمود به این روش که قطعات بیشتر تعمیر شده یا نقاط مورد توجه مشتری بهتر گردند ، با خرجی اکسل و تحلیل آماری می توان مثلا با بهبود و هزینه کمی بیشتر یک قطعه از کل مجموعه به میزان قابل توجهی بهبود و رضایت مشتری دست یافت و در تولیدات بعدی آنها را لحاظ نمود ، مخصوصا کاربرد آن در اتصالات و کابل کشی بسیار زیاد است . مثلا بهبود و کیفیت سیم کشی و تولید به هنگام طرح جدید از نظر فرم و هندسه و شکل و راحتی مورد نظر مشتری .




سیستم مورد نیاز استفاده از این نرم افزار UGS Siemens I-DEAS 6.0 :
این نرم افزارهای با سیستم های بسیار ساده و ابتدایی نیز قابل استفاده می باشند ، با توجه به حجم و نوع مصرف و طراحی نیاز به رم ، پردازنده ، حافظه فضای خالی هارد دیسک مشخص می گردد . هرچه طرح شما دارای سطوح و جزئیات بیشتر و پیشرفته تر ، تعداد قطعات بیشتر در یک محصول مونتاژی ، تحلیل های پیشرفته یا نمایش سه بعدی و متحرک سازی باشد نیاز به فضای هارددیسک و رم افزایش می یابد .
حداقل پردازنده 1.6 گیگاهرتز ، 1 گیگا بایت رم ، و کارت گرافیک 256 ، با رنگ و کیفیت حقیقی و خوب پیشنهاد می گردد .
برای استفاده بهتر از این نرم افزار و محیط آن و نمایش بهتر ، نصب ابزارهای آدوبی Adobe Plug-in , Flash , Acrobat Reader توصیه می شود .
این نسخه تنها 32 بیتی است و قابلیت نصب بر سیستم های 32 بیتی XP , Vista , Seven 7 را دارد . البته قابلیت نصب بر روی سیستم های 64 بیتی را با استفاده از تنظیمات Compatibility را دارد .

نام کامل محصول : UGS Siemens I-DEAS 6.0
حجم و تعداد : DVD 1 کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD
توضیحات: این نرم افزار بر خلاف دیگر نرم افزارها تحلیل مکانیک و دینامیک نبوده و تحلیل آماری و مدیریتی می باشد . کاربرد مدیریت کنترل پروژه و رضایت مشتری دارد .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 5,000 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید UGS Siemens I-DEAS 6.0 تحلیل تولید زیمنس، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید UGS Siemens I-DEAS 6.0 تحلیل تولید زیمنس


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.