آموزش ابزار های جوشکاری شرکت HTP
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

آموزش ابزار های جوشکاری شرکت HTP
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

آموزش ابزار های جوشکاری شرکت HTP

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته صنایع

آموزش استفاده از ابزار های ریکتیفایر جوشکاری HTP
شرکت HTPبرای استفاده از ابزارهای ساخت این شرکت همراه با ارائه دفترچه راهنمای استفاده و مشخصات فنی محصولات یک لوح فشرده تصویری جهت آموزش چگونگی استفاده از ابزارهای جوشکاری قوس الکتریک نیز به مشتریان خود اهدا می نماید در این فیلم تصویری ابتدا شرکت معرفی شده و سپس یک به یک محصولات روش استفاده تنظیمات فنی و تعمیرات و نگهداری آنها کاملا توضیح داده شده است . ابتدا دستگاه رکتیفایر یا ترانس ترانسفورماتور های برق مستقیم و متناوب چگونگی اتصال سیم ها و برق ، چگونگی تنظیم شدت جریان آمپر برای مصاورف مختلف وضخامت های گوناگون فلز و مراقبت و نگهداری از این دستگاه، چگونگی نگهداری مناسب و صحیح الکترودها و مخازن گاز محافط CO2 ، مونتاژ باز وبسته نمودن انواع الکترود و نگه دارنده آنها با گاز محافظ یا ساده ، تنظیمات و اتصال گاز محافظ در جوشکاری و تنظیم فشار و نازل آنها، چگونگی اتصال مثبت و منفی برای انواع مختلف جوشکاری و خلاصه چگونگی استفاده عملی آنها در جوشکاری های مختلف و کاربردی در صنعت لوازم خانگی و خودروسارزی و.. به زبان انگلیسی ساده و روان با تصاویر فوقالعاده نزدیک روشن و گویا شرکت اچ تی پی یک شرکت تولیدی تجهیزات پیشرفته جوشکاری TIG , MIG, MAG و غیره می باشد که انواع الکترود ، وسایل محافظتی و ایمنی ، انواع ترانسفور ماتور و ریکتیفایر جوشکاری را تولید و در سطح دنیا دارای نمایندگانی در عرضه محصولات خود به ویژه در شرکت های تولیدی محصولات خودرو و لوازم خانگی در کانادا ، آمریکای جنوبی و جنوب شرق آسیا کره،مالزی ،اندونزی و..است .. تمام جزئیات این جوشکاری از ابتدا تا انتها را به دقت و قدم به قدم توضیح داده و نمایش می دهد. استفاده از مواد الکترود و صفحات آلومینیوم، آهن ، انواع فولاد و..تنگستن ، و..




نام محصول : آموزش ابزارهای جوشکاری شرکت HTP
حجم وتعداد : 1 CD
توضیحات : این سی دی ..قابل پخش و استفاده در انواع سیستمهای کامپیوتری و پخش کنده های خانگی است . زبان انگلیسی ساده و روان ، تصاویر کاملا واضح و گویا

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 4,500 تومان

درصد :7

روش خرید: برای خرید آموزش ابزار های جوشکاری شرکت HTP، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ابزار های جوشکاری شرکت HTP


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.