فيلم هاي فارسي پروژه عملی Asp.Net
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

فيلم هاي فارسي پروژه عملی Asp.Net
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 6 / 1392
فيلم هاي فارسي پروژه عملی Asp.Net

 

اين مجموعه يکي از کاملترين و بهترين آموزش هاي ساخت پروژه عملي با Asp.net و زبان سي شارپ و وي بي دات نت ميباشد.

 

تمامي آموزش ها به صورت فارسي و آموزش به صورت کامل و قدم به قدم انجام شده و شما با مشاهده آن ميتوانيد به راحتي يک فروشگاه اينترنتي و پرتال خبري و تالار گفتگو ايجاد نماييد.

 

 

ASP.NET چیست؟

یک چارچوب کاملاً پیشرفته است که برای توسعه برنامه های قابل بست وب بکار می رود. سیستم می تواند چنان تنظیم شود که پاسخ به درخواستهایی را که برای انواع مختلف فایل ها انجام می شوند، به زیرسیستم های مختلف نصب شده در سرور محول کند. با ASP ، درخواست هایی که برای فایل های با پسوند .asp صورت می گیرند به ASP.DLL واگذار می شوند. ASP.DLL نسخه اجرایی ASP است که کد اسکریپت نعبیه شده در HTML درون فایل را Parse کرده و خروجی HTML آن صفحه را (به صورت پویا) تولید می نماید. چاچوب ASP.NET یک نسخه اجرایی کاملاً جدید ASP است که درجهت تولید HTML تدارک دیده شده است. درخواست هایی که باری دریافت فایل هایی با پسوند .aspx فرستاده می شوند، به aspnet isapi.dll واگذار می شوند. این یک کامپوننت مدیریت شده است که در پاسخ به درخواست ، به ایجاد نمونه هایی از کلاس های .NET می پردازد.

چاچوب ASP.NET زیرمجموعه ای از کلاس های سیستم .NET است. دراین زیرمجموعه ، تعداد بی شماری کلاس گنجانده شده که به صورت پویا برای شما HTMLهایی می سازند، مانند انواع و اقسام فهرست، جدول، فرم و منطق اعتبارسنجی ، کلاس هایی برای مدیریت state و caching و برای تنظیم و ایمن کردن برنامه و مجموعه ای از کلاس هایی برای حفظ سازگاری با ASP قدیمی . با استفاده از ویژوال استودیو دات نت، این زیر ساختار در اختیار شما قرار می گیرد و درنتیجه کدی که شما می سازید می تواند خیلی شبیه به Active Server Page ثدیمی باشد، ولی هرچه بیشتر با سرویسها و زیرساختار آن آشنا می شوید، کد شما بیشتر به یک فرم ویژوال بیسیک درمی آید، با یک کد برای اجزای UI و فایلی جداگانه برای کد شما.

 

قیمت فقط 15500تومان

 

http://elikan.ir/upload/uc_739.png

 

ابتدا محصول را درب منزل دریافت کنید و سپس هزینه آن را به مامور پست بپردازید.

ر

 

متاسفانه در اکثر آموزشها به زبان فارسي فقط به معرفي کنترل ها و آموزش مقدماتي پرداخته ميشه که با ديدن اون فيلمها فقط با محيط آشنا ميشويد و هيچ گونه کمکي به شمااز نظر ساخت و طراحي و پياده سازي يک پروژه واقعي نميکند اما با ديدن اين فيلم به راحتي مي توانيد به ساخت فروشگاه اينترنتي سايت خبري و … اقدام کنيد.

 

پایگاه داده تمامی پروژه ها با SQL می باشد و بیشتر پروژه ها هم با زبان قدرتمند و شی گرا سی شارپ نوشته شده است.

 

قابل استفاده برای درس پروژه دانشگاه.

 

در زیر می توانید نمونه ای از فیلم های ساخت پروژه عملی را مشاهده کنید فقط توجه کنید که نمونه اصلی این فیلم کیفیت زیادی داشته و این فیلم های نمونه به دلیل محدودیت از کیفیتشون کم شده.

 

نمونه فیلم فارسی ساخت فروشگاه اینترنتی با Asp.net

 

نمونه فیلم فارسی ساخت تالار گفتگو با Asp.net

 

 




:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و نرم افزار، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.