سریال آموزش زبان انگلیسی Family Album USA با زیرنویس بهمراه کتابهای USA Family Album اورجینال
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

سریال آموزش زبان انگلیسی Family Album USA با زیرنویس بهمراه کتابهای USA Family Album اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 7 / 7 / 1392

سریال آموزش زبان انگلیسی Family Album USA با زیرنویس بهمراه کتابهای USA Family Album اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی توسط سریال Family Album USA با زیر نویس انگلیسی برای فهم بیشتر بهمراه کتابهای این مجموعه
در یک دی وی دی
سریال آموزش زبان انگلیسی Family Album U.S.A محصول دهه 90 امریکا یکی از بهترین و کاملترین آموزش های مکالمه با لهجه آمریکایی در دنیاست که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. این مجموعه آموزشی / داستانی با محوریت مرد عکاسی است که برای تهیه عکـس های کتابش به شهر های مختلف آمریکا سفر می کند و در حین این سفرها با آدم های مختلف آشنا می شود. گفتگو های این افراد در قسمت های ابتدایی با استفاده از افعال و کلمات عمومی تر صورت می گیرد و با پیش رفتن داستان ، سطح کلمات نیز بالاتر می رود. در واقع شما حین تماشای Family Album USA ، یک مجموعه داستانی را دنبال می کنید که توئمان بسیاری از کلمات و جملات انگلیسی را نیز فرا میگیرید.هدف اصلی این مجوعه این است که شما را در یک خانواده امریکایی قرار دهد تا همانند یک کودک با استفاده از مکالماتی که بین این خانواده رد و بدل می شود، زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

این مجموعه شامل 26 اپیزد 20 تا 30 دقیقه ای است که هر اپیزد شامل یک داستان می باشد که پس از پخش داستان به مرور لغات، تمرین جملات کلیدی به وسیله ترانه و آهنگ و بیان نکات گرامری پرداخته می شود.
این مجموعه برای افرادی که قصد تقویت مهارت شنیداری و گفتاری خود را دارند مناسب می باشد چراکه موضوعات این مجموعه، از مکالمات ضروری روزمره انتخاب شده است.
Family Album, U.S.A. is a 26 episode ungraded, serial-format video program which is designed for students who native language is not English and who have studied English for at least one year. It is produced for both classroom use as well as television broadcast. Each episode is broken down into three acts which are further broken down into three scenes.

This series focuses on the everyday life of the Stewarts, a typical North American family from a New York suburb. Each of the episodes tells a story - for example they celebrate holidays, buy a new home, attend a wedding, struggle with everyday personal issues, and more.
دلایل محبوبیات سریال Family Albume USA

1- دلیل اول محبوبیت این مجموعه گویش و لهجه آمریکایی آموزش مکالمات در این مجموعه است. سریال هایی مانند Follow Me یا Look Ahead به لهجه انگلیسی بریتانیایی می باشند مجموعه Family Album USA همانگونه که از نامش برمی آید به لهجه انگلیسی آمریکایی درس ها را آموزش می دهد که با توجه به سادگی و راحتی و عمومیت بیشتر لهجه آمریکایی برای بسیاری از زبان آموزان بااستقبال بیشتری مواجه شده است.
2- دلیل دوم محبوبیت مجموعه Family Album USA را باید در واقعا عالی بودن مباحث آن جستجو کرد. در این مجموعه زبان آموز با یک خانواده استاندارد و معمولی آمریکایی روبرو می شود. خانواده ای که از قشر تحصیل کرده هستند و هر یک برای خود سرگرمی ها و شغل و زندگی اجتماعی خاص خود را دنبال می کند. زبان آموز هنگام تماشای فیلم ها به صورت یک عضو نامریی وارد این خانواده می شود و گام به گام مجموعه وقایعی که بر سر تک تک اعضای این خانواده رخ می دهد را دنبال می کند و در موقعیت های مختلف موارد کاربرد کلمات و عبارات اساسی زبان را می بیند و درک می کند و یاد می گیرد.
با مشاهده این مجموعه ، بسیاری از جملات مورد نیاز برای برقراری ارتباط با افراد در حالات مختلف را فرا میگیرد . Family Album USA می تواند کمک بسیار مناسبی در جهت افزایش قدرت شنوایی شما باشد .
دلیل سوم محبوبیت مجموعه USA Family Album را باید در واقعا عالی بودن مباحث آن جستجو کرد. در این مجموعه زبان آموز با یک خانواده استاندارد و معمولی آمریکایی روبرو می شود. خانواده ای که از قشر تحصیل کرده هستند و هر یک برای خود سرگرمی ها و شغل و زندگی اجتماعی خاص خود را دنبال می کند. زبان آموز هنگام تماشای فیلم ها به صورت یک عضو نامرئی وارد این خانواده می شود و گام به گام مجموعه وقایعی که بر سر تک تک اعضای این خانواده رخ می دهد را دنبال می کند و در موقعیت های مختلف موارد کاربرد کلمات و عبارات اساسی زبان را می بیند و درک می کند و یاد می گیرد.


اموزش مکالمه زبان انگلیسی، بصورت تصویری و با موضوع داستانی، روشی کاملا ابتکاری و استثنایی در آموزش زبان. بصورت وی سی دی و کاملا موثر. بهترین جایگزین برای کلاسهای آموزشی و تدریس خصوصی آموزش کامل مکالمات زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی را با این مجموعه فرا بگیرید. یک خانواده آمریکایی تصمیم گرفته اند تمام اتفاقاتی که در زندگی شخصی-شغلی و اجتماعی اعضای یک خانواده آمریکایی رخ میدهد را به صورت اپیزود و یا سریالهای نمایشی بر روی ده عدد وی سی دی برای شما به تصویر بکشند و به این ترتیب ضمن آشنا سازی شما با جزئیات فرهنگی مردم انگلیسی زبان آمریکا,شما را با لغات و اصطلاحات و جملات اساسی مکالمات در صحنه های مختلف زندگی در جوامع انگلیسی زبان آشناسازند.این مجموعه بی نظیر که یکی از پرفروش ترین مجموعه های حال حاضر در دنیا میباشد در 26 اپیزود با تمرینات ویدئویی به صورت یک آلبوم ویدئویی عالی با تصویر برداری زیبا جمع آوری شده است سری یو اس فامیلی آلبوم به چند دلیل در ایران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است و تقریبا تمام معلمین و مدرسین زبان انگلیسی ، از این مجموعه به عنوان یک مجموعه آموزشی عالی یاد می کنند. دلیل اول محبوبیت این مجموعه گویش و لهجه آمریکایی آموزش مکالمات در این مجموعه است. در حالی که سری های قدیمی مانند Follow Me یا Look Ahead به لهجه انگلیسی بریتانیایی می باشند ، مجموعه USA Family Albumهمانگونه که از نامش برمی آید به لهجه انگلیسی آمریکایی درس ها را آموزش می دهد که با توجه به سادگی و راحتی و عمومیت بیشتر لهجه آمریکایی برای بسیاری از زبان آموزان بااستقبال بیشتری مواجه شده است. دلیل دوم عمومیت و محبوبیت مجموعه USA Family Album را می توان در توزیع وسیع این مجموعه در ایران جستجو کرد. شرکت های متعددی این مجموعه را در شکل های مختلف و با قیمت های بالا وارد بازار کردند و با وجودی که این مجموعه شامل 26 اپیزود یا صحنه نمایشی نیم ساعته بود و امکان جادهی نزدیک به هشتاد دقیقه فیلم روی هر سی دی به راحتی امکان پذیر بود، اما برای توجیه قیمت گران محصول این مجموعه روی 26 عدد سی دی به بازار عرضه گردید! دلیل سوم محبوبیت مجموعه USA Family Album را باید در واقعا عالی بودن مباحث آن جستجو کرد. در این مجموعه زبان آموز با یک خانواده استاندارد و معمولی آمریکایی روبرو می شود. خانواده ای که از قشر تحصیل کرده هستند و هر یک برای خود سرگرمی ها و شغل و زندگی اجتماعی خاص خود را دنبال می کند. زبان آموز هنگام تماشای فیلم ها به صورت یک عضو نامریی وارد این خانواده می شود و گام به گام مجموعه وقایعی که بر سر تک تک اعضای این خانواده رخ می دهد را دنبال می کند و در موقعیت های مختلف موارد کاربرد کلمات و عبارات اساسی زبان را می بیند و درک می کند و یاد می گیرد. از سوی دیگر برای کاهش قیمت تمام شده و حفظ کیفیت کار تمام 26 اپیزود روی ده عدد وی سی دی با کیفیت عالی جادهی شده اند و در نتیجه این مجموعه ده وی سی دی به قیمت هشت هزارتومان ایده آل ترین مجموعه یادگیری زبان انگلیسی برای تمام زبان آموزانی است که در جستجوی یک مجموعه جذاب و ارزان و موثر و سرگرم کننده برای تمام اعضای خانواده در اوقات فراغت محسوب می شود. برای استفاده از این مجموعه به هیچ رمز و کارهایی مانند مراجعه به سایت اینترنت و تماس با شرکت در اوقات اداری و محدودیت دفعات نصب .... نیازی نیست و به محض گذاشتن وی سی دی در کامپیوتر فیلم پخش می شود. قیمت این مجموعه با ارزش در خارج از کشور 53 دلارمیباشد
سری ویدئوهای Family Album USA از مجموعه‌هایی است که ایده‌ی «بشنوید تا یاد بگیرید» را دنبال می‌کند. مانند یک نفر که در یک خانواده ایرانی به دنیا می‌آید و هم زبان ترکی را یاد می‌گیرد و هم زبان فارسی را، این مجموعه سعی دارد شما را در یک خانواده انگلیسی زبان قرار دهد تا با شنیدن مکالماتی که بین آن‌ها رد و بدل می‌شود و تأکید روی آن‌ها، به زبان انگلیسی جهت مکالمه مسلط شوید.
این مجموعه به عنوان یک کمک آموزشی در کنار کلاس‌ها و خواندن مجموعه‌های علمی‌تر می‌تواند بسیار مفید باشد.

در Family Album شما ابتدا به تماشای قطعه‌ای از برخوردها و اتفاقات یک خانواده (مثل مواجه شدن با یک مهمان، یا دنبال یک آدرس گشتن و ...) می‌نشینید و سپس در انتهای هر قطعه، عبارات مهم فیلم را تکرار می‌کنید. این تکرار از طریق شعر بیان شده است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر به خاطر بسپارید.
Family Album USA نام یک مجموعه نمایشی / آموزشی است که در 26 قسمت سعی دارد بسیاری از جملات و کلمات پرکاربرد انگلیسی را در قالب نمایش به زبان آموزان سطح متوسط آموزش دهد .

Family Album USA یکی از قدیمی ترین مجموعه های اموزش زبان ویدئویی در جهان است که با وجود گذشت قریب ۲۰ سال از ساخت آن ؛ هنوز هم اثر بخشی خود را دارد. این مجموعه آموزشی / داستانی با محوریت مرد عکاسی است که برای تهیه عکس های کتابش به شهر های مختلف آمریکا سفر می کند و در حین این سفرها ؛ با آدم های مختلف آشنا می شود . گفتگو های این افراد در قسمت های ابتدایی با استفاده از افعال و کلمات عمومی تر صورت می گیرد و با جلوتر رفتن داستان ؛ سطح کلمات نیز بیشتر می شود . در واقع شما حین تماشای Family Album USA ؛ یک مجموعه داستانی را دنبال می کنید که توئمان بسیاری از کلمات و جملات انگلیسی را نیز فرا میگیرید .

برچسبها:
آموزش زبان دانلود رایگان آموزش زبان دانلود آموزش زبان دانلود آموزش زبان با لینک مستقیم دانلود سریال آموزش زبان دانلود رایگان سریال آموزش زبان دانلود سریال آموزش زبان انگلیسی Family Album USA دانلود سریال آموزش زبان انگلیسی دانلود رایگان سریال آموزش زبان انگلیسی با لینک مستقیم دانلود Family Album USA دانلود رایگان Family Album USA دانلود ریگان و با لینک مستقیم Family Album USA سریال آموزش زبان انگلیسی Family Album U.S.A سریال آموزش زبان Family Album U.S.A آموزش های مکالمه با لهجه آمریکایی 26 اپیزد دانلود اپیزد سریال Family Album USA فایل PDF کتاب Family Album USA student book کتاب تمرین سریال Family Album USA کتاب دانش آموزش Family Album USA زیرنویس Family Album USA خرید پستی سریال آموزش زبان انگلیسی خرید پستی آموزش زبان خرید پستی سریال آموزش زبان انگلیسی Family Album USA خرید Family Album USA خرید اینترنتی سریال آموزش زبان انگلیسی Family Album USA خرید پستی سریال Family Album USA به همراه فایل کتابهای این مجموعه تصاویری از سریال Family Album USA دانلود قسمت سریال آموزش زبان انگلیسی Family Album USA دانلود زیرنویس تمامی قسمت های سریال Family Album USA دانلود کتاب های آموزش زبان Family Album USA سریال آموزش مکالمه آموزش زبان با لهجه امریکایی دانلود سریال دانلود سریال آموزش لهجه امریکایی دانلود فیلم آموزش زبان دانلود فایل ویدیویی آموزش زبان دانلود فیلم آموزش زبان Family Album USA دانلود فایل های ویدویی آموزش زبان Family Album USA مجموعه ویدیویی Family Album usa سریال آموزشی family album usa مجموعه تصویری family album usa سریال آلبوم خانوادگی امریکایی دانلود سریال آموزش زبان آلبوم خانوادگی با لهجه امریکایی سریال آلبوم خانوادگی آموزش مکالمه زبان انگلیسی با سریال family album usa آموزش مکالمه انگلیسی با سریال آلبوم خانوادگی آموزش زبان انگلیسی دانلود آموزش زبان انگلیسی آموزش Speaking با سریال family album usa آموزش مهارت گفتاری با سریال family album usa آموزش مهارت شنیداری با سریال family album usa آموزش listening با سریال آموزش لیسنینگ با سریال آموزش اسپیکینگ با سریال family album usa

این محصول پشتیبانی و گارانتی می شود
تعداد=یک دی وی دی

فروشنده: زبان دوم

قیمت: 7,500 تومان

درصد :7

روش خرید: برای خرید سریال آموزش زبان انگلیسی Family Album USA با زیرنویس بهمراه کتابهای USA Family Album اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سریال آموزش زبان انگلیسی Family Album USA با زیرنویس بهمراه کتابهای USA Family Album اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: انگلیسی، ،
:: برچسب‌ها: خرید سریال آموزش زبان انگلیسی, خرید ویدیو آموزش English, خرید فیلم آموزش زبان آلبوم خانواده ایالات متحده, خرید فیلم آموزش زبان آلبوم خانواده آمریکا, خرید فیلم آموزش زبان Family Album USA, خرید آنلاین,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.