نرم افزار مکالمات روزمره ESL fast بصورت اورجینال
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

نرم افزار مکالمات روزمره ESL fast بصورت اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 8 / 7 / 1392

نرم افزار مکالمات روزمره ESL fast بصورت اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

کاملترین مجموعه مکالمات زبان انگلیسی
مجموعه مکالمات ESL Fast برای افرادی طراحی شده است که زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود فرا می گیرند و از این جهت می تواند برای زبان آموزان بسیار مناسب باشد. محیط کاربری آن بسیار ساده بوده و شما می توانید در حالی که متن مکالمه را پیش روی خود دارید، با کلیک بر روی پلیر در همان صفحه به فایل صوتی گوش دهید.
این مجموعه شامل بخش های متنوعی است که عبارتند از:



- بخش مکالمات ساده زبان انگلیسی: این بخش برای افراد مبتدی مناسب می باشد که در بر دارنده 275 مکالمه ساده زبان انگلیسی است.

- بخش 1500 مکالمه زبان انگلیسی: این بخش گنجینه جامعی از مکالمات زبان انگلیسی است که در موضوعات مختلف به صورت منظم طبقه بندی شده است و زبان آموز به راحتی می تواند در حوزه مورد نظر خود به نمونه مکالمه های این بخش دسترسی داشته باشد.

- بخش متون ساده و متون بسیار ساده زبان انگلیسی: در این بخش از 400 متن کوتاه زبان انگلیسی به همراه فایل صوتی تشکیل می شود که زبان آموز می تواند پس از مطالعه و گوش کردن به تمرین های Cloze و جمله سازی پاسخ دهد.

- بخش 365 داستان کوتاه انگلیسی: این بخش نیز همانطور که از نامش پیداست شامل 365 داستان انگلیسی به همراه فایل صوتی آن می باشد که در پایان هر درس، زبان آموز به تمرین های مختلف از جمله ، جدول، جای خالی، تمرین های گرامری و ... پاسخ می دهد.

- بخش تمرین ساختار نگارش زبان انگلیسی: در این بخش در قالب 25 عنوان، تمرین هایی برای تقویت writing زبان انگلیسی ارائه شده است.
ش م:369-693232

فروشنده: دانش گستر

قیمت: 14,000 تومان

درصد :31

روش خرید: برای خرید نرم افزار مکالمات روزمره ESL fast بصورت اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار مکالمات روزمره ESL fast بصورت اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: انگلیسی، ،
:: برچسب‌ها: خرید نرم افزار مکالمه با کامپیوتردیالوگ با رایانه,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.