بازی پروازبا جنگنده روسی SU-27 Flanker 2.5
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

بازی پروازبا جنگنده روسی SU-27 Flanker 2.5
نویسنده : 5040 تاریخ : 20 / 9 / 1392

بازی پروازبا جنگنده روسی SU-27 Flanker 2.5

دسته بازی سرگرمی زیردسته پروازی

بازی پروازبا جنگنده SU-27 Flanker 2.5
بهترین و کاملترین شبیه ساز پرواز با جنگنده های سوخو 27 . سوخو 33 و میگ 29
دوبله فارسی همراه با کتاب راهنمای فارسی

دارای مجوز 1459/91/ن م تاریخ 12/10/1391 فرهنگ و تبلیغات اسلامی و سازمان بازی های رایانه ای ایران



جنگنده سوخو 27 معروف به فلانکر – یعنی درنا کد و نام گذاری پیمان ناتوNATO - و خانواده آن یکی از قویترین و کارآمد ترین جنگنده های جهان می باشند که توسط اتحاد جماهیر شوروی و دوران جنگ سرد ساخته شده است . این جنگنده بسیار شبیه هواپیمای جنگنده اف 15 F-15 آمریکا بوده با این تفاوت که بیش از 1.5 برابر بزرگتر و دارای توان حمل سلاح بسیار بیشتر و مسافت پروازی بسیار طولانی با داشتن باک سوخت بزرگ خود می باشد . این جنگنده و مدل های پیشرفته و بهینه سازی جدید آن Su- 31 , Su-33 , Su 35 , SU-37 بهترین جنگنده هوا به هوا بوده و مانورهای هوایی طالبوف ، ایست هوایی و تعلیق برگشتی آن زبانزد خلبانان آکروباتیک نیز است . ..
در این بازی شما علاوه بر پرواز با سوخو 27 امکان پرواز با دو جنگنده مدرن دیگر یعنی سوخو 33 و میگ 29 را نیز خواهید داشت . که هرسه جنگنده قابلیت شرکت در نبردهای هوا به هوا ، هوا به زمین ، و هوا به دریا را دارا هستند . این بازی به شما امکان استفاده از انواع تسلیحات نظامی مدرن از جمله بمب و موشک های هدایت شونده لیزری ، سنگر شکن ، خوشه ای .. را نیز می دهد. امکان سوختگیری هوایی شما را قادر خواهد ساخت تا ماموریت های با برد بسیار بالا را به انجام برسانید . لازم به ذکر است این جنگنده ها و خوانواده آنها در ناوگان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت می باشند . با انجام ماموریت های مختلف با این جنگنده ها در مقابل جنگنده های پیشرفته غربی ناتو F-16 , F-15 , F-18 به نقاط قوت آنها در مقابله با جنگنده های غربی پی خواهید برد . در این بازی بیش از 70 دقیقه پرواز آوزشی که به کمک خلبانان با تجربه کشورمان به فارسی برگردانده شده است شما را با تمام امکانات این جنگنده ها آشنا خواهید شد . برای سهولت در انجام ماموریت ها و در دسترس بودن اطلاعات مفید این بازی همراه یک جلد کتابچه راهنمای فارسی ارائه شده است و در آن علاوه بر توضیحات کامل در مورد هواپیما و آموزش پرواز با انواع تسلیحات نظامی و مشخصات آنها و سیستم های راداری آشنا خواهید شد . آموزش و شناخت سیستم های راداری ، ردیابی هدف ، و هدایت موشک در این جزوه توضیح داده شده است .



سخت افزار مورد نیاز پردازنده 400 گیگاهرتز و بالاتر ، 128 مگابایت رم ، 1 گیگابایت هرد دیسک ، کارت گرافیگ 32 MB سه بعدی ساز ویندوزهای 2000 و ایکس پی و بالاتر ..


نام کامل و اصل بازی : PC Games , Video Games Flight Simulator Flanker 2.5 SU-27
حجم و تعداد : 1 SILVER CD با چاپ تمام رنگی ، همراه کتابچه کتاب راهنمای فارسی
توضیحات : نسخه اصل با هولوگرام نقره ای و خدمات و گارانتی شرکت تولید کننده، ما تنها توزیع کننده آن به قیمت روی کالاهستیم.

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 7,000 تومان

درصد :8

روش خرید: برای خرید بازی پروازبا جنگنده روسی SU-27 Flanker 2.5، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی پروازبا جنگنده روسی SU-27 Flanker 2.5


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: اکشن، ورزشی، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.