قفلگذاری روی فلش مموری
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

قفلگذاری روی فلش مموری
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 4 / 1392

قفلگذاری روی فلش مموری

قفلگذاری روی فلش مموری

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته امنیتی

در دنیای امروز حافظه ی فلش نقش بسیار مهمی را در زندگی افراد ایفا می کند. زیرا با ظاهر کوچک و فضای بسیار زیادی که دارند به افراد این امکان را میدهند تا فایلهای مورد نظر خود از قبیل فیلم ، نرم افزار ، بازی و … را به آسانی با خود حمل کنند و به هر کجای دنیا که دوست داشته باشند ببرند. اما حافظه فلش برخلاف مزیتهایی که دارد دارای معایبی نیز هست و ان امکان سو استفاده از عکسها و فیلمهای خانوادگی افراد که در فلش مموری ریخته میشود وجود دارد. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت دانلودها آماده کرده ایم که میتوانید از ان برای قفل کردن حافظه فلش استفاده کنید.
Wondershare USB Drive Encryption v1.0.0 نرم افزار بسیار خوبی برای قفل گذاری انواع حافظه های قابل حمل است. این نرم افزار محصول شرکت معروف Wondershare می باشد که به تازگی نرم افزارهای این شرکت در بازارهای جهانی از علاقه مندان بسیار خوبی برخوردار است. مراحل نصب این نرم افزار درون فلش مموری صورت میگیرد که پس از نصب شما با وارد کردن پسورد دلخواه میتوانید فلش خود را برای همیشه قفل کنید و با خود به همراه داشته باشید.
اگر کسی فلش را به کامپیوتر خود متصل کند به محض کلیک بر روی درایو مورد نظر از وی درخواست وارد کردن پسورد می کند و تا او پسورد مورد نظر را وارد نکند نمی تواند فلش را باز کند و به اطلاعات دررون ان دست یابی داشته باشد.

فروشنده: ایران شید

قیمت: 3,500 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید قفلگذاری روی فلش مموری، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید قفلگذاری روی فلش مموری





:: موضوعات مرتبط: امنیتی و ویروس کش، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.